מאחורי הקלעים: האם השר ארדן פוגע בעבודת דוברת המשטרה?

    השר לביטחון פנים לא צריך להיכנס לנושא של הדוברות ולא של קמפיין כזה או אחר. מדובר במקום שהוא במנדט של המשטרה להחליט ובעצמאות של הארגון", טען קצין בכיר
    ארי וידר No Comments on מאחורי הקלעים: האם השר ארדן פוגע בעבודת דוברת המשטרה?

    תדמיתה הלקויה של המשטרה בעיני הציבור, הובילו את השר הממונה לפגישה עם דוברת הארגון – כך טוענים בכירים עלומים במשטרה, המותחים ביקורת על התערבות בנושאים פנים ארגוניים

    השר לביטחון פנים לא צריך להיכנס לנושא של הדוברות ולא של קמפיין כזה או אחר. מדובר במקום שהוא במנדט של המשטרה להחליט ובעצמאות של הארגון", טען קצין בכיר
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הציפיות לאחר מינויו של רוני אלשיך לתפקיד מפכ"ל המשטרה היו רבות. רבים נטו לחשוב שלאחר כניסתו תשתנה תדמית המשטרה בעיני הציבור, אולם שרשרת פרשיות שהיו מאז המינוי של אלשיך, לא האירו את המשטרה באור החיובי אותו קיוו לראות, וזאת בלשון המעטה.

    דוברת המשטרה מירב לפידות שמונתה על ידי אלשיך במטרה לייצר תדמית אוהדת למשטרה, טרם הציגה הצלחות מוכחות, כך נראה מהכותרות בעיתונות, וכנראה שיש מי שרואה בזה בעיה.

    לפי פרסום ב'הארץ', נפגש השר לבטחון פנים גלעד ארדן עם הדוברת לפידות על רקע דברי גורמים בלשכתו שטוענים כי לדעת השר נעשו טעויות בעיקר בהתנהלות התקשורתית של המשטרה.

    גורמי משטרה צוטטו ב'הארץ' באומרם כי הם לא אוהבים את ההתערבות הזו של השר ארדן בתוכניות אסטרטגיות פנימיות של המשטרה. "השר לביטחון פנים לא צריך להיכנס לנושא של הדוברות ולא של קמפיין כזה או אחר. מדובר במקום שהוא במנדט של המשטרה להחליט ובעצמאות של הארגון", טען קצין בכיר.

    דוברת המשטרה מירב לפידות מסרה בתגובה: "דוברת המשטרה נפגשה היום לראשונה מאז שמונתה לתפקידה עם השר לביטחון פנים לפגישת עבודה שגרתית בנוגע לשיתוף הפעולה בין המשטרה למשרד לביטחון פנים ולפרויקטים המרכזיים אשר על הפרק. כל אמירה אחרת אינה נכונה ואין לה בסיס במציאות".

    השר גלעד ארדן בחר שלא להגיב.



    0 תגובות